Metro Marymont w Warszawie

Do zadań Warbudu należało opracowanie projektów architektoniczno - budowlanych i wykonawczych wszystkich branż oraz kompleksowa budowa nowej stacji metra.

Oddana przed terminem stacja posiada dwie kondygnacje – peron oraz galerię handlową. Obiekt o długości 156 i szerokości 21 m zrealizowano w konstrukcji żelbetowej. Stalową konstrukcję nadziemia wypełniono ocynkowaną blachą trapezową. Wnętrze stacji wykończone jest granitem, stalą, szkłem i aluminium w odcieniach szarości, srebra i błękitu.

Zastosowane przy budowie tego odcinka metra, innowacyjne technologie podwieszenia antresoli znalazły uznanie jury międzynarodowej konferencji „Inżynieria 2006”. Warbud uhonorowany został statuetką Tytana w kategorii „Budownictwo podziemne”.

Do budowy stacji zużyto 10 954 m3 betonu oraz 936 ton stali.

Serwis internetowy www.warbud.pl wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia i ułatwienia Ci korzystania z jego zasobów. W ustawieniach przeglądarki można w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące cookies.s Korzystając z serwisu wyrażasz jednocześnie zgodę na wykorzystanie plików cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego urządzenia końcowego. Szczegółowe informacje o celu używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce znajdziesz w zakładce Polityka prywatności.
nie pokazuj więcej tego powiadomienia